Min 25-årsdag!

Fredag igen! Den här veckan har bara svischat förbi, kan bero på att jag har varit ute på praktik vilket är så kul :)

I tisdags fyllde jag ju 25 också, och hade bestämt mig för att inte ha något kalas,däremot skulle pappa & johanna komma på fika dagen efter. Hela dagen var fantastisk, började med frukost på sängen och sedan spenderade jag eftermiddagen på salong där de klippte, slingade och gjorde hårkurer. Under tiden fick jag jordgubbar & champagne! :D Min romantiska älskling! Till och med frisören undrade om han alltid var så romantisk :)



Sedan åkte vi hem för att göra oss iordning för kvällen då vi skulle ta en drink på min favoritrestaurang Grill..men eftersom det är en ganska dyr restaurang skulle vi sedan gå vidare och äta på ett annat ställe. Och när vi kommer dit sitter pappa & Johanna där! Jag blev så glad och rörd - de tre hade tillsammans planerat in en överraskningsmiddag för mig ända sen mars! :) Hade en helt underbar kväll med en del av min älskade familj!



Nu ska jag snart iväg och möta upp min älskling. Vi ska prova ut ett par joggingskor för ett av presentkorten jag fick. Och imorgon ska jag få träffa mamma! Underbara vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0