Träna,tvätta och barnvakta :)

Åh vad jag älskar att träna! Har inte varit på gymmet på ett tag utan kört mer promenader/jogg och lite hemmaövningar. Men inget slår ett riktigt hårt pass med tunga vikter och tuff kondition :)


Annars ska jag mest tvätta idag. Jag förstår inte hur vi alltid kan ha så enormt mycket tvätt?! Tänker varje gång att jag ska börja "småtvätta mer" men det slutar alltid med att jag får viga en hel dag till att springa upp och ner med tunga IKEA-kassar.


Men ikväll ska jag vara barnvakt till lillasyster så det får jag se fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Så sund och frisk du ser ut! Och själklart GLAD! Kram

2011-06-17 @ 08:44:45
Postat av: Carina

Så sund och frisk du ser ut! Och självklart GLAD! Kram

2011-06-17 @ 08:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0