Listed.

Sånt här är ju alltid roligare att skriva än läsa, så kunde inte låta bli att kasta in bloggens första lista när jag hittade denna ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 29! shit.
2. Vem var den sista du träffade? Min älskling innan han gick till jobbet.
3. Hur lång är du? 171 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Vi såg på Hundtricket igår kväll!

 


5. Vem ringde du senast? Min älskling :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "När kommer du till stockholm,när ska vi ses?", typ. Till Moa!
7. Vad är dagens planer? Åka och träna, städa(om jag hinner), Stadsbiblioteket för att plugga. Sen fredagsmys!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, men beror på vem det handlar om såklart :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Separerade.
10. När såg du senast din mamma? För längesen. Men imorgon ska vi ha tjejmys; syster, mamma och jag!

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Runt halv åtta.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja,vi hittade en katt på landet för många år sen.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset :(
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj. Förhoppningsvis i ett radhus med min man, två söta barn och såklart Wilma & Elsie. Jobbar som lärare och trivs superbra!
17. Vad skrämde dig som barn? Att mina föräldrar skulle dö.
18. Vem fick dig att skratta senast? Wilma och Elsie får mig att le/skratta hela tiden åt deras knasigheter. Eller bara för att de är så fruktansvärt söta <3

 


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med nattlinne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 just nu - lite för lite för min smak dock :)
23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja tyvärr..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. Eller klackar!
26. Är du social? Ja, tror det!
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry - Half baked!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och shoppa!
29. Tycker du om kinamat? Jaa.
30. Tycker du om kaffe? Älskar!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, vi turas om eftersom en av dem är mer "kattvänlig" vilket innebär många sov-avbrott från kelsugna kissar,haha.
33. Kan du spela poker? Nix
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns!
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? O ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & ett par ord på spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & inredning
42. Äger du dyra smycken? Min älskade förlovningsring och mitt Bismark-armband.

 

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej tack!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pojkvän!
46. Välj ett ärr på din kropp? Jack i pannan, ramlade på en sten på dagis.
47. Vad har du för ringsignal? "Labels or Love"- Fergie.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Näe..
49. Flirtar du mycket? Eh nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen än,måste fixas!

51. Kan du byta olja på bilen? Hahaha,nej!
52. Har du fått fortkörningsböter? Svårt att få utan körkort ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Förutom kurslitteratur läser jag nu en deckare av Mari Ljungstedt.
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckorevyn & Topphälsa.
56. Dansar du i bilen? Nej..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar ur litteraturen.
59. När var du i kyrkan senast? I oktober, på bröllop.

 

Nej nu måste jag skynda till gymmet och sätta igång med dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0