16/12

Är inte dessa skålar från Bruka design så söta? Jag vill ha en GODIS, POPCORN & SALLAD! I och för sig äter vi aldrig popcorn här men det kanske är en bra anledning att börja,haha. Fast...rosa ska de ju vara :)




Idag ska jag iväg till Historiska med min studiegrupp. Förutom hemtentan i historia ska vi göra en fyra- veckors temaarbetesplanering i SO till efter jul. Det är bland de roligaste uppgifterna vi fått och vi har valt att låta en fjärdeklass arbeta med vikingarna. Varenda lektion ska planeras, olika ämnen integreras och kursmål ska med. Det är inte helt lätt men som sagt, en riktigt nyttig uppgift för det är ju trots allt detta jag ska göra sedan när jag kommer ut i arbetslivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0